Winkel van de Maand: Qemmo

Je hoort het tegenwoordig regelmatig, winkels die het in hun verkooppraatje vooral moeten hebben van de manier waarop ze met klanten omgaan, dat de klant koning is, vooral goed en professioneel behandeld moet worden en ga zo maar door. Vaak houdt dit echter niets meer in dan dat de medewerkers van de betreffende winkels bijna bovenop je staan als je iets uit het rek past.

Alleen koffie? Ook leuk 

Hoe anders is dit bij Qemmo, de herenmodezaak in de Passage Corridor. “We vinden het ook fijn als de klant alleen even koffie komt drinken”, aldus vestigingsmanager Robert Pietjouw. Niet alleen mooie praatjes dus, maar de daad bij het woord voegen: echt de klant leren kennen om er zo achter te komen waar hij naar op zoek is. Van vrijetijdskleding tot aan driedelige pakken waarmee je je prima op een bruiloft kunt vertonen, Qemmo biedt vrijwel alles voor de moderne, goedgeklede man.

Vernieuwingen bij Qemmo

Wie moderne klanten wil bedienen, moet zelf natuurlijk ook met de tijd mee. “En daarom gaan we komend jaar verbouwen”, vertelt Robert. “We willen ook de nieuwe, jongere klanten aanspreken.” Zo wordt de winkel meer open en zal er meer natuurlijk licht naar binnen komen. Op deze manier wil Qemmo de drempel verlagen voor de ‘geïnformeerde jongere’. Die kan hier nu natuurlijk al terecht voor mooie merken als Tommy Hilfiger (zowel casual als smart), Vanguard, Fortezza, Mason’s en veel meer.

Nieuwe merken, meer unieke producten

Dat doen ze overigens niet alleen met behulp van de aankleding, maar ook met de zoektocht naar nieuwe merken. Robert: “We zijn altijd op zoek naar nieuwe merken om de klant zo goed mogelijk te bedienen. Zo hebben we al een paar leuke Italiaanse merken in de collectie en zijn we nu bijvoorbeeld bezig met een exclusief merk uit Turkije: Sergio Barone.” Op die manier probeert Qemmo ervoor te zorgen dat ze unieke(re) producten aan kan bieden, naast de reguliere collectie van vertrouwde merken als Profuomo, Van Gils en Strellson.

De vertrouwde formule

Want, naast de modernisering en de zoektocht naar nieuwe merken, blijft de Veenendaalse modezaak vooral voortborduren op de vertrouwde formule, met een vast team dat over veel vakkennis beschikt en altijd persoonlijke service biedt.

Maar dan écht.

 

Ga terug

Social feed

Gek op voordeel?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang de beste deals en nieuwtjes in uw mailbox!